Frågor eller funderingar?
Här kan du ställa din fråga direkt på webben om vår verksamhet för bussar och tåg.
Ta mig till 'Frågor och svar'(Extern länk)
Har du frågor och funderingar som rör enskilda personer eller en specifik händelse kan du använda dig av vårt synpunktsformulär. Det kan till exempel vara synpunkter som kräver lite mer detaljer för vidare hantering och uppföljning. Dina uppgifter hanteras och registreras i enlighet med gällande personuppgiftslag. Mer information om vår personuppgiftspolicy.
Ta mig till 'Synpunktsformuläret'
Kundcenter 0771-444 333, kundservice@jlt.se (ärenden gällande våra bussar och tåg)
Västra Storgatan 16, Jönköping
Öppettider telefon
Måndag - fredag 5.00-22.30
Lördagar 5.30-22.30
Sön- och helgdagar 5.30-22.30
Besökstider kundcenter Juneporten
Måndag - fredag 7.30-18.00
Lördag, söndag och helgdag, stängt
Här kan du fylla i en ansökan om förseningsersättning direkt på webben.
Här hittar du mer information om resevillkor och förseningsersättning.
Kansli 010-241 55 00
Växeln är öppen: vardagar 8.00-12.00 och 13.00-16.00
Besöksadress kansli: Västra Storgatan 18 A, Jönköping
Vår postadress: Jönköpings Länstrafik Box 372, 551 15 Jönköping
För att skicka e-post till någon på Jönköpings Länstrafik skriv enligt följande exempel: fornamn.efternamn@jlt.se
Vill du angöra vårt resecentrum?
Kontakta oss på 0771-444 333